Reglement deelnemers
**********************************************¬************************************************
Artikel 1: Toepasselijkheid.
----------------------------------
Dit algemeen reglement is van toepassing voor de Haspengouwse Oogstfeesten 2006, een orga¬nisatie van de Haspengouwse Boerenvrienden Sint-Truiden en de Landelijke Gilde Binderveld. Deze Haspengouwse Oogstfeesten staan onder auspi¬ciën van de Stad Sint-Truiden en de gemeente Nieuwerkerken.
Het door de wederpartij - met wie degene die een over¬eenkomst met bovenvermelde organisatoren slu¬it, of heeft geslo¬ten wordt aange¬duid - zonder commentaar accepteren en behouden van een in¬schrijving, waarop naar dit algemeen reglement is verwezen, geldt als instemming met toepas¬sing ervan.
Het mogelijk niet van toepassing zijn van een ( deel van een) bepaling van dit reglement laat de toepasselijkheid van de overige bepalingen onverlet.
Artikel 2: Verplichtingen van partijen.
----------------------------------------------
1. Data en locatie van de Haspengouwse Oogstfeesten 2006
1.1. Opbouw stand: maandag 14 augustus van 08.00 tot 20.00 (eerder in overleg).
1.2. Haspengouwse Oogstfeesten 2006: van 10 tot 18 uur.
1.3. Afbouw stand: woensdag 16 augustus 2006 van 08.00 - 20.00.
1.4. Locatie: Sint-Niklaashoeve op Terbeek, Metsteren bij Sint-Truiden
2. Aanvaarding van de wederpartij als deelne¬mer:
2.1. Het inschrijven voor deelneming aan de Haspengouwse Oogstfeesten 2006 kan via e-mail of het inschrijvingsformulier geschieden.
2.2. De organisatoren behouden zich het recht voor een aanvraag tot deelneming af te wijzen.
3. Wijze van deelnemen:
3.1. De organisatoren verdelen de beschik¬bare stand¬een¬heden over de deelnemers. De organisatoren be¬houden zich het recht voor de indeling te allen tijde te wijzigen wegens or¬ganisatorische redenen.
3.2. Het is niet toegestaan dranken en eten van welke aard ook binnen de terreinen van de Werk¬tuigendagen Sint-Truiden 2005 te (laten) bren¬gen voor consumptie ter plaatse, voor reclame en/of klantenwerving, al dan niet in de vorm van proefmon¬sters. Alleen na overleg en schrif¬telijke toestemming van de organisatoren kan hierop een uitzondering worden toege¬staan. Na het betalen van de dranklicentie , mag de deelnemer drank aanbieden aan zijn klanten.
3.3. Het is de deelnemers niet toegestaan ge¬bruik te maken van storende muziek, zulks ter beoordeling door de organisatoren.
3.4. Het is niet toegestaan spandoeken, vlaggen of enig ander promotiemateriaal buiten de eigen stand te verspreiden zonder toestemming van de organisatoren.
4. Inrichting van de stands:
4.1. Aan de wederpartij zal gedurende een voor de aan¬vang van het evenement door de organisatoren te bepalen tijd de gelegenheid worden gegeven tot het inrichten van de door hem ge¬huurde ruimte.
4.2. De organisatoren bepalen wanneer aan¬voertrans¬porten en inrichtingswerkzaamheden dienen beëindigd te zijn.
4.3. Gedurende het evenement mag geen trans¬portmateriaal op voor het publiek toegankelijke plaatsen aanwezig zijn.
4.4. De werkzaamheden voor de aanleg van elek¬triciteit dienen voor rekening van de wederpar¬tij te worden uitge¬voerd door erkende installa¬teurs.
4.5. De organisatoren aanvaarden tegenover de weder¬partij ten aanzien van de beschikbaar¬stelling van elek¬triciteit geen aansprakelijk¬heid.
5. Gebruik van de stand:
5.1. De wederpartij is verplicht gedurende de tijden dat het evenement voor het publiek toe¬gankelijk is de gehele door hem gehuurde ruimte met artikelen en bedienend personeel bezet te houden.
5.2. De organisatoren of zijn gemachtigden hebben te allen tijde toegang tot de door de wederpartij ge¬huurde ruim¬te.
5.3. Het is de wederpartij uitdrukkelijk verbo¬den de door hem gehuurde ruimte geheel of ge¬deeltelijk aan derden onder te verhuren of deze gedeeltelijk of geheel aan derden ten gebrui¬ke af te staan of deze ruimte met die van andere deelnemers te ruilen.
5.4. Het is de wederpartij niet toegestaan ma¬chines, apparaten en/of producten te exposeren waartoe de fabri¬kant of erkende importeur geen toestemming heeft ver¬leend.
5.5. De wederpartij is verplicht zich streng te houden aan de door hem gehuurde standeenheid.
6. Ontruiming van de stand:
6.1. De wederpartij is verplicht na sluiting van het evenement gedurende een door de organisatoren te bepalen termijn de door hem gehuurde ruimte te ontruimen en voor afvoer van goederen en materialen zorg te dra¬gen.
6.2. De wederpartij is verplicht de door hem gehuurde ruimte na gebruik achter te laten in dezelfde staat als die door de organisatoren aan hem ter beschikking werd gesteld.
6.3. Indien de wederpartij zich aan deze ver¬plichtingen niet houdt, is de gebruiker gerech¬tigd de door de weder¬partij gehuurde ruimte op diens kosten in de oorspronke¬lijke staat te doen terugbrengen op een door hem te bepalen wijze.
7. Demonstraties:
7.1. De wederpartij is toegelaten om vrij te demonstre¬ren op de voorbehouden demonstratieterreinen. De wederpartij is zelf verant¬woordelijk voor uitleg en organi¬satie van deze vrije demonstra¬ties.
7.2. De wederpartij dient zich tijdens deze demonstra¬ties strikt te houden aan de toege¬we¬zen demonstratie¬ruimtes.
8. Tentoonstellingen:
8.1. De organisatie stelt volgende ten¬toonstel¬lings¬ruimten ter beschikking: een hoeveschuur . Verder zijn er tentoon¬stellingsruimten in open lucht.
8.2. De wederpartij dient zich strikt te houden aan de toege¬wezen tentoonstellingsruimte(n).
9. Catalogus:
9.1. In de catalogus heeft de wederpartij recht op vermelding van zijn deelname. De catalogus wordt samen¬gesteld naar de gegevens die door de wederpartij aan de organisatie wordt doorgegeven.
9.2. De organisatie bepaalt de wijze waa¬rop ver¬meldin¬gen worden geredigeerd en behoudt zich tevens het recht voor zonodig de gegevens van de wederpartij in te korten.
9.3. De organisatie is niet aansprakelijk voor eventue¬le onjuistheden, fouten of wegla¬tingen die in de catalogus mocht voorkomen. Zij aanvaardt evenmin aan¬sprakelijkheid jegens der¬den wegens de opname van on¬juiste gegevens van de wederpartij.
Artikel 3: Kosten.
-----------------------
1. De deelname aan de Haspengouwse Oogstfeesten is gratis. Wel kan er deelgenomen worden als sponsor volgens onderstaande bepalingen:
- Hoofdsponsor:
Als hoofdsponsor geniet u voor € 500 een VIP- arrangement. Dit behelst een vermelding met het bedrijfslogo centraal op de affiche en op de flyer die iedere bezoeker aan de inkom ontvangt. Het plaatsen van 20 vlaggen of spandoeken op de terreinen, een eventuele standruimte, parking, 10 inkomkaarten en ontvangst met 2 personen tijdens de officiële opening in het “Rectorhuis” van de Sint-Niklaashoeve.
- Als sponsor geniet uw bedrijf voor € 250 een VIP- arrangement. Dit behelst een vermelding met het bedrijfslogo op de affiche en op de flyer die iedere bezoeker aan de inkom ontvangt. Het plaatsen van 5 vlaggen per bedrijf op de terreinen, een eventuele standruimte, parking, 10 inkomkaarten en ontvangst tijdens de officiële opening van 2 personen in het “Rectorhuis” van de Sint-Niklaashoeve.
- Als kleine sponsors wordt voor € 100 een gezamenlijke vermelding zonder logo gemaakt op de flyer die iedere bezoeker aan de inkom ontvangt. Het plaatsen van 1 vlag, spandoek of plaat en de mogelijkheid tot aanplakken logo (zelf te bezorgen) op sponsorzuil. Een eventuele standruimte is voorzien samen met 2 inkomkaarten.
- Als sympathisanten geniet u voor € 50 een gezamenlijke vermelding (zonder logo)op de flyer en mogelijkheid tot aanplakken logo (zelf te bezorgen) op sponsorzuil, 2 inkomkaarten en een eventuele standruimte.
Artikel 5: Aansprakelijkheid.
-----------------------------------
1. De organisatoren zijn gehouden tot het ter be¬schik¬king stellen van standruimte en neemt tevens de door hem noodzake¬lijk geachte maatre¬gelen voor bewaking van orde en rust, alsmede van de op het evenement aanwe¬zige zaken. Laatst bedoel¬de objecten zijn en blijven echter voor rekening en risico van de wederpar¬tij en / ei¬genaar ervan. Tijdens de WTD’05 wordt de bewa¬king uitgevoerd door een bewakingsfirma. Wij adviseren U ’s avonds bij het verlaten van de stand de kostbare en kleinere voor¬werpen op te bergen of mee te nemen.
2. De organisatoren aanvaarden geen enkele aanspra¬kelijk¬heid voor beschadiging en/of het onder enigerlei wijze verlo¬ren gaan van aan de wederpartij toebehorende en/ of onder diens toezicht geplaatste zaken en/of, al dan niet, tengevol¬ge daarvan door de wederpartij of der¬den/bezoekers van het evene¬ment geleden schade en/of welke (gevolg)schade dan ook.
3. De wederpartij is aansprakelijk voor alle schade en vrij¬waart de organisatoren tegen iedere aanspraak van der¬den, waaron¬der bezoe¬kers, ter¬zake van vergoedingen van schade ont¬staan door toedoen of nalatigheid van hemzelf, diens per¬soneel en/ diens lasthebbers, dan wel door diens inzendingen en/of door hem geëxpo¬seerde zaken e.d.
Artikel 6: Verzekering.
----------------------------
1. De wederpartij verplicht zich jegens de organisatoren om voor eigen rekening en risico een verzekering af te sluiten die op uitgebrei¬de condities dekking geeft tegen schade, zoals die ingevolge brand, blikseminslag, storm, re¬gen, ontploffing, uitstoot van rook en roet, diefstal en vandalisme. Voo¬rts is de wederpar¬tij verplicht om voor diens rekening en risico een verzekering burgerrech¬telijke aansprake¬lijkheid af te sluiten.
2. De organisatoren zijn ten alle tijde be¬voegd inzage in de verzekeringspolis(sen) van de wederpartij te verlangen.
Artikel 7: Slotbepalingen.
--------------------------------
1. De organisatoren zorgen voor de handha¬ving van de orde. Zij regelen en beperken zonodig de openstelling voor het publiek en stelt de toegangsprijzen vast.
2. De wederpartij en diens personeel/gemachtig¬den zijn gehou¬den zich correct, rustig en niet aanstootgevend te gedragen overeenkomstig de door of namens de organisatoren uitge¬vaar¬digde bepalingen en aanwijzigingen.
3. De organisatoren behouden zich het recht voor aan ieder, zonder opgave van redenen, de toegang tot de terreinen en gebouwen waarin het evenement wordt gehou¬den, te ontzeggen.
4. In alle gevallen waarin de onderhavige voor¬waarden niet voorzien, beslist de organisatoren.
Reacties
Started up to date spider's web project http://natural.tits.milkmom.xyz/?post-mattie counter stirke porn sprays anime pregnant porn mature sex teacher porn tube muddy boy porn porn cd for sale in chennai door michaelgy4
Яркие истории проституток на нашем сайте волшебным образом раскрасят ваши будни восхитительными красками и подарят неописуемое наслаждение. Здесь проститутки не только полностью удовлетворят ваш интерес, но и оправдают любые даже самые смелые ожидания и фантазии. Рассказы проституток, которые вы здесь встретите помогут ощутить себя настоящим мачо в сексе. А фото проституток только дополнят ваше удовольствие. На сайте проститутки Новгорода и проститутки Одессы откроют для вас дверь в мир сексуальных удовольствий, проститутки Воронежа и проститутки Днепропетровска помогут Вам ощутить себя обожаемым и непременно желанным мужчиной, проститутки Запорожья и проститутки Екатеринберга расскажут самые яркие истории из своей жизни, проститутки Тюмени и проститутки Николаева откроют для вас науку получения и доставления удовольствия от секса. Girlsroom.biz.ua - дешевые проститутки индивидуалки москвы и питера door Fedethesty
Секс-галерея порно и секс фото с зрелыми дамочками http://porno.blondinki.hd.toptorrents.top/?page.abbigail Порно фото. Бесплатно всматриваться секс порно фотографии door geraldinewy3